Obsługa klienta w Urzędzie - standardy obsługi klienta, wpływające na wizerunek Urzędu/ Instytucji Państwowej |
Opis szkolenia Wiele instytucji i urzędów wprowadza w swoich jednostkach standardy obsługi klienta, które będą obowiązywały wszystkich urzędników. Ma to na celu kreowanie pozytywnego wizerunku, tak aby interesanci nabrali zaufania do urzędu, a urzędników traktowali jako profesjonalistów zawsze służących pomocą. Współczesny klient wymaga nowej jakości usług tj.: kultury obsługi, wiedzy i fachowości, dostępu do informacji. Istotne znaczenie w pozyskaniu zaufania klientów ma pierwsze wrażenie, jakiego doznaje każdy przychodzący do Urzędu klient. Wizerunek ukształtowany na podstawie pierwszego wrażenia jest bardzo trwały i trudny do zmiany. Badania pokazały, że ponad 80% ludzi ocenia firmę podstawie wyglądu jej pracowników.
Grupa docelowa Pracownicy administracji publicznej mający codzienny (bezpośredni i pośredni) kontakt z klientami Czas trwania 2 dni x 8 godz.lekcyjnych ( 8*45 min) . Szkolenie rozpoczyna się o godz. 9:00 i trwa do godz. 16:00. W trakcie szkolenia przerwy na kawę i poczęstunek. Materiały szkoleniowe Każdy uczestnik otrzymuje profesjonalne materiały szkoleniowe w wersji drukowanej i wersji elektronicznej na CD. Komplet materiałów stanowi materiał wspomagający proces nauczania, wykorzystywany w trakcie jego trwania przez szkoleniowców oraz uczestników. Różnego rodzaju prezentacje, ćwiczenia, przykłady, gry i ich wyniki, filmy, zdjęcia.
Program Dzień pierwszy
Dzień drugi
Koszt Cena 790,00 zł . W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzymuje :
Harmonogram Trenerzy Trenerem prowadzącym szkolenie jest specjalista z branży Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pracownik naukowy uznanej uczelni za granicą, doktorat w dziedzinie dobru i oceny kadry. Wieloletnie doświadczenie zawodowe, poparte pracą w dużych przedsiębiorstwach, a także praca na rzecz agencji rozwoju personalnego, ośrodków Assessment Center. Bogate doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, dodatkowo wzbogacone wykształceniem w zakresie psycholog biznesu. Wyznaje zasadę, że firmę tworzą ludzie, a dobre zarządzanie zespołem pracowników to sztuka.
|
DZIAŁ SZKOLEŃ
e-mail: kursy@msl.com.pl
tel. + 48 71 324 68 40 wew 222
© 2024 CL Consulting & Logistyka Sp. z o.o.
Designed by IRIDA