Audyt
- Analiza kanałów dystrybucji,
- Ocena ilościowa możliwości zmian cen i marż,
- Benchmarking procesu sprzedaży i usług posprzedażowych,
- Analiza procesu zakupowego w tym procesu podejmowania decyzji,
- Sprawdzanie poprzez badania ankietowe zadowolenia klienta, sprzedawcy detalicznego, hurtownika.
Wdrożenie
- Tworzenie i wdrażanie systemów akredytacji,
- Optymalizacja wielkości marż,
- Optymalizacja wielkości personelu działu sprzedaży,
- Zmiany w procesie sprzedaży,
- Opracowanie strategi wejścia na nowe rynki,
- Opracowanie strategi wejścia na rynki z nowym produktem, w tym przeprowadzanie analizy conjoint.
Doradztwo
- Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny sprzedawców bezpośrednich, firm detalicznych i hurtowni,
- Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny zadowolenia klienta,
- Kontakt i wsparcie naszych konsultantów po zakończeniu projektu.
|