CL Consulting i Logistyka Sp. z o.o. oferuje szkolenia językowe dające gwarancję podniesienia kwalifikacji przez uczestnika w określonej specjalności. Szkolenia językowe są zawsze ściśle dostosowywane do potrzeb oraz poziomu zaawansowania Zamawiającego.
CL Consulting i Logistyka we współpracy ze Studium Języków Obcych MWSLiT we Wrocławiu oferuje warsztaty językowe dla osób rozpoczynających pracę w logistyce, w magazynie, w dziale obsługi klienta i dziale sprzedaży.
Szkolenie obejmuje zapoznanie się z szeroko rozumianą terminologią logistyczną oraz z podstawowymi dokumentami w logistyce. Daje niezbędne umiejętności komunikowania się w dziedzinie logistyki.
Poziomy zaawansowania:
Grupa A: poziom podstawowy (dla osób, które miały wcześniej kontakt z językiem):
CEL: zapoznanie się ze zwrotami/słownictwem i dokumentami typowymi dla sytuacji logistycznych; elementy "języka ogólnego" w praktyce. Omówienie warunków INCOTERMS.
Długość cyklu: 24 h (spotkania 2 razy w tygodniu, przez 2 miesiące).
Grupa B: poziom średnio-zaawansowany (dla osób posługujących się językiem w stopniu komunikatywnym):
CEL: zdobycie umiejętności omawiania zagadnień związanych z logistyką na poziomie pozwalającym na prowadzenie rozmów biznesowych w tej dziedzinie (terminologia fachowa z dziedziny logistyki i obsługi klienta).
Długość cyklu: 36 h (spotkania 2 razy w tygodniu, przez 3 miesiące).
Oferujemy intensywne warsztaty dla osób, które w krótkim czasie chcą zdobyć umiejętności językowe, pozwalające na komunikowanie się w języku angielskim na różnych poziomach zaawansowania:
POZIOM PODSTAWOWY (A1)
CEL: nacisk na umiejętności komunikacyjne, na radzenie sobie w „życiowych" sytuacjach. Wykształcenie zdolności właściwego reagowania w typowych sytuacjach społecznych.
Czas trwania: 24 h (spotkania 2 x w tygodniu, przez 2 miesiące).
POZIOM PONADPODSTAWOWY (A2/B1)
CEL: nacisk na umiejętności komunikacyjne, na radzenie sobie w „życiowych" sytuacjach. Wykształcenie zdolności właściwego reagowania w typowych sytuacjach społecznych.
Czas trwania: 24 h (spotkania 2 x w tygodniu, przez 2 miesiące).
Charakterystyka kursu:
1. Prezentacje - profesjonalna prezentacja firmy, oferty handlowej, ofert specjalnych, możliwości współpracy handlowej itp.
2. Negocjacje - cechą charakterystyczną tego modułu jest nauka praktycznego wykorzystania terminologii stosowanej w negocjacjach. Elementy językowe specjalistycznej komunikacji w języku angielskim powiązane są z treningiem zachowań w sytuacjach negocjacyjnych. Kurs obejmie zagadnienia dotyczące negocjacji w różnych obszarach (cenowe, negocjacje terminów itp.). Nasz kurs uwzględnia, jako jedną z najważniejszych cech relacji w biznesie, aspekty kulturowe języka!
Zajęcia odbywają się w formie interaktywnych warsztatów i ćwiczeń z zastosowaniem autorskich materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika. Standardowy kurs trwa 2 miesiące, zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu po 1,5 godziny.
Szczegółowy harmonogram przedstawiamy po konsultacjach z Zamawiającym, które prowadzi trener-lektor.
Grupa docelowa:
1. Menedżerowie średniego i niższego szczebla kierowniczego w działach handlowych firm.
2. Pracownicy działów handlowych, marketingu i sprzedaży i podobnych, w polskich oddziałach firm zagranicznych.
3. Pracownicy działów handlowych, marketingu i sprzedaży itp. w firmach, które (niezależnie od formy własności) obsługują inne niż polski rynki.
4. Pracownicy różnych specjalności uczestniczący z racji wykonywania obowiązków zawodowych w spotkaniach o charakterze prezentacyjnym lub negocjacyjnym.
5. Specjaliści ds. sprzedaży.
6. Specjaliści ds. zamówień.
7. Specjaliści ds. reklamacji.
Trener:
Kurs prowadzi doświadczony trener (m.in.: kierunkowe wykształcenie, certyfikaty, praktyka zagraniczna, 9 lat pracy w zagranicznej firmie o profilu handlowo-usługowym, wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń i in.).
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały dydaktyczne, wspomagające ćwiczenia.
Cel kursu: celem szkolenia jest przygotowanie osoby ubiegającej się o pracę w firmie zagranicznej do odbycia udanej i skutecznej rozmowy kwalifikacyjnej, zgodnej z zasadami obowiązującymi na tego typu spotkaniach i zwyczajami obowiązującymi w krajach anglosaskich.
Charakterystyka kursu:
Kurs to trening złożony z:
a) części informacyjnej (wykład obejmujący niezbędne informacje dotyczące zasad obowiązujących na rozmowach kwalifikacyjnych),
b) ćwiczeń polegających na symulacji rozmowy kwalifikacyjnej w różnych warunkach z różnymi pracodawcami (mała firma, duża firma korporacyjna itp.).
Czas trwania: 8 godzin – 2 razy w tygodniu po 2 godziny. Warsztaty prowadzone są w bardzo małych grupach.
Możliwość zajęć indywidualnych!